Themas

Luudiek Missie

luudiekmissie---400x266De missie van Luudiek Evenementen:
Mensen nieuwsgierig maken, samenbrengen, verbinden en diep raken.

Luudiek in uw organisatie

luudiekinorganisatie---400x266Een nieuwe koers met uw organisatie, mensen belonen, iets veranderen. Beweging hoort bij een gezonde organisatie.

Luudiek maakt programma's op maat die bij die beweging aansluiten, programma's die verrassen en prikkelen, programma's waarover wordt nagepraat.

Luudiek in Live communicatie

luudieklivecommunicatie---400x266Live communiceren blijft een krachtig middel. Ik noem het altijd "lawaai maken"; mensen op een ludieke manier nieuwsgierig maken naar je event.
Luudiek zoekt altijd naar een krachtige, maar vooral gekke boodschap. Iets dat bij de lezer en potentiĆ«le bezoeker blijft hangen. 

Een paar voorbeelden:

Een daklozenkoor (de straatklinkers) dat zingt tijdens daklozendag.

De Domtoren verhuist naar Lunetten.

Een oud kasteel herrijst uit het water.

Een fort wordt in vuur en vlam gezet.

Een nieuwe, gouden, vleermuissoort die is ontdekt op een verlaten plek.

Luudiek in gebieds- en citybranding

luudiekcitybranding---400x266Citybranding is hot. In mijn ogen wordt te vaak gekozen voor een te complexe aanpak, waarbij er vaak geen antwoord wordt gegeven op een heel belangrijke vraag: Wat heeft mijn stad te bieden aan bezoekers en hoe versterken we dit aanbod?  Zaken die er al zijn combineren en vooral aantrekkelijk communiceren. Betrek lokale partijen, werk samen en bindt bezoekers aan de stad.

Vanuit het "geest van de plaats" principe worden de specifieke kenmerken van een gebied of stad op een bijzondere manier zichtbaar maar vooral voelbaar gemaakt.

Luudiek zorgt dat verhalen verteld worden en dat een stad of gebied weer tot leven komt, opnieuw zichtbaar wordt en context en waarde blijvend wordt toegevoegd.